Servicecontracten

"Voorkomen is beter dan..."

Voorkom problemen met uw installaties. Met een service- en onderhoudscontract komen wij periodiek uw installatie controleren en voeren wij preventief onderhoud uit.

Op basis van uw wensen en eisen, doen wij u een voorstel voor soort onderhoud, de frequentie, materialen die nodig zijn en de responsetijd in geval van een onverhoopte storing.

Voor de ene klant is de installatie minder belangrijk dan voor de andere klant, daarom kunt u kiezen of u wilt dat we 24 uur per dag, 7 dagen per week, voor u beschikbaar zijn en snel bij u zijn, of dat het wel een dagje (of meer) kan wachten.

"Onze contractklanten hebben een streepje voor"

Een contract betekent lagere uurtarieven dan niet-contractklanten, een snellere responsetijd dan niet-contractklanten en korting bij verbruiks- en slijtmaterialen welke u in het contract opneemt om de beschikbaarheid, up-time, van uw installatie te vergroten.

Onze responsetijd is snel. De monteurs wonen verspreid over de regio en kunnen snel bij een klant ter plaatse zijn. Alle monteurs doen in hun opleiding kennis op van vrijwel alle systemen. Die hoge graad van kennis maakt ons zeer flexibel in de planning voor service-, onderhoud- en inbedrijfstelling werkzaamheden.

Share